Twoje zamówienie

Godziny otwarcia

  • PON - PT: 7.00 - 17.00
  • SOB: 8.00 - 14.00

Wyszukiwarka

Szukanie zaawansowane

Wega.pl

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Na każdym etapie zamówienia wysyłany jest jego aktualny status.

Jakie dokumenty potrzebuję do odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym? 
Wystarczy numer zamówienia.

Jak mogę złożyć zamówienie produktów telefonicznie?   
W naszym sklepie pracuje doradca klienta, który pomoże Państwu w złożeniu zamówienia. Natomiast telefoniczny kontakt jest możliwy wyłącznie w godzinach pracy sklepu stacjonarnego w Łodzi.

Kiedy kurier dostarczy moje zamówienie?    
Status przesyłki możecie Państwo sprawdzić zawsze w mailu dotyczącym statusu zamówienia lub kontaktując się z obsługą sklepu.
 
Kiedy produkt jest dostępny?    
Informacja o dostępności produktu wyświetlana jest na karcie produktu pod ceną.

Jaka jest cena produktu?    
Informacja podana jest na karcie produktu.
 
Czy wysyłamy produkty do innych krajów?    
Nie realizujemy przesyłek międzynarodowych. Dostawa ograniczona jest do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Jak wysyłamy produkty zakupione przez Internet?    
Dostawy realizujemy własnym transportem oraz kurierem. Więcej informacji znajdziesz w dziale sposoby transportu.


Płatność

Na jakie konto mam wpłacić pieniądze?    
W potwierdzeniu zamówienia przesyłany jest numer konta bankowego sklepu na skrzynkę pocztową. Nasze główne konto bankowe bankowe znajduje się w PEKAO S.A. - 26 1240 5527 1111 0011 0971 1750

Czy istnieje możliwość wystawienia faktury przelewowej z terminem płatności min. 7 dni?    
Jest taka opcja. Prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem.

Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?    
Akceptujemy płatności przelewem internetowym oraz kartą kredytową. Jest również możliwość płatności gotówką. Więcej informacji znajdziesz w dziale rodzaje płatności.


Zwroty

Czy mogę odstąpić od umowy zamówienia internetowego?    
Tak, bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zakupów. Więcej informacji znajduje się w zakładce zwroty i wymiany.

Jak mogę anulować zamówienie?    
Bardzo prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu w tej sprawie.

Czy zakupiony przeze mnie produkt posiada gwarancję?    
Wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta, jeżeli ten takiej udzielił. Okres gwarancji i jej warunki zależy od producenta.

Otrzymałem uszkodzony lub niekompletny towar.    
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą sklepu w tej sprawie.


Inne

Jak mogę wypisać się z biuletynu informacyjnego (newsletter)?    
Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać od nas maili prosimy o kliknięcie linku rezygnacji w stopce newsletter lub kontakt mailowy z obsługą sklepu.

Zapomniałem/am hasła do mojego konta.   
W celu sprawdzenia e-maila podanego przy rejestracji prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego. Jeśli zapomnieli Państwo hasła do swojego konta prosimy o skorzystanie z linku zapomniane hasło.

Zamówienia telefoniczne 601 - 052 - 523
Oprogramowanie sklepu: GOshop

Drogi Kliencie w dniu 25 maja 2018 r., zaczęły obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych, czyli tzw. RODO (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). Zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną Polityką Prywatności oraz Ogólnymi warunkami handlowymi. Dowiedz się więcej

Zamknij